SPECJALISTA IT

Do naszego zespołu poszukujemy Specjalistów IT - I linia wsparcia

Obowiązki:

  • wsparcie naszych Klientów w obszarze infrastruktury IT (komputery, sieć, telefony)
  • instalacja oraz konfiguracja oprogramowania, samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów
  • udział w konfiguracji oraz obsłudze środowisk serwerowych
  • opieka nad sprzętem komputerowym i peryferiami
  • współpraca z zewnętrznymi zespołami

Oczekiwania:

  • bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych z rodziny Windows
  • dobra znajomość pakietu MS Office
  • podstawowa znajomość systemów operacyjnych Linux
  • podstawowa znajomość Active Directory, Hyper-V, GPO
  • znajomość sprzętu komputerowego i aktualnych rozwiązań dostępnych na rynku
  • znajomość zagadnień sieciowych
  • doświadczenie w pracy we wsparciu klienta (Service Desk, Help Desk)
  • prawo jazdy kat. B
  • komunikatywność
  • B2B

Co oferujemy:

  • elastyczną współpracę
  • dobrą atmosferę pracy

CV prosimy przesyłać wraz z dopiskiem: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez redIQ Sp. z o.o. w celu i zakresie niezbędnym w procesie rekrutacyjnym."
Aplikuję