Helpdesk IT 24/7

HelpDesk to jedna z naszych podstawowych usług informatycznych. Opiekujemy się rozwiązaniami IT w małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach, gdzie uzasadnione jest korzystanie z outsourcingu informatycznego. Nasi pracownicy, wyspecjalizowani w opiece informatycznej, podejmują się rozwiązywania problemów informatycznych zgłaszanych przez Państwa pracowników 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

W celu polepszenia komunikacji pomiędzy Państwem a naszymi specjalistami, uruchomiliśmy portal IQStation, który stanowi istotne wsparcie dla działania HelpDesku. Za pomocą IQStation możecie Państwo zgłaszać oraz monitorować status problemów. Dzięki wygodnemu interfejsowi użytkownika, wszystkie operacje wykonywane są szybko i intuicyjnie. Problemy możecie Państwo zgłaszać do nas telefonicznie, mailowo lub za pomocą przeglądarki internetowej. Niezależnie od wybranej metody, zgłoszenie zostanie zarejestrowane w systemie.

IQStation daje Państwu możliwość monitorowania naszej wydajności oraz szybkości reakcji na zgłoszenia serwisowe. Dzięki integracji IQStation z systemem raportowania pracy przez naszych pracowników, w każdej chwili macie Państwo dostęp do informacji o ilości godzin, które poświęciliśmy na obsługę Waszej firmy.

Z systemem zintegrowaliśmy również oprogramowanie klasy CMDB (Configuration Management DataBase), dzięki któremu mamy pełną wiedzę na temat urządzeń IT pracujących w Państwa przedsiębiorstwie oraz ich wzajemnych powiązań.

System IQStation jest w pełni zgodny z zestawem najlepszych praktyk IT (ITIL) oraz standardem ISO20000.